keskiviikko 8. tammikuuta 2014

14.11. ja 12.11.2013

Kuva art.com
Mie pääsen Svetogorskiin esiintymään Vuoksi Gaalaan, me en oo koskaan päässy Venäjälle vaikka ihan tässä rajan vieressä asunkin. Mie kun sain kuulla asiasta, hyppelin ja pomppelin ympäri taloa ku mikäkin aivoton apina.
Tanssi on miulle tärkeä harrastus, mien en aikasemmin ees tajunnu miten paljon mie sitä tartteen. Kesällä piti miettiä jatko-opiskelu paikkaa ja ymmärsin ettei pelkällä opintotuella pärjää isommassa kaupungissa, pitää hommata työ. Sitten paniikki iski, millons mie sitte kerkeen tanssia? No lomilla, ehkä viikonloppusin...
Mie oon ilone, että sain tän vuoden velä tanssahdella, mie kumminkin haluan edistyä miun ammatissa, ja muutto on kuitenkin suhtkoht lähellä.







12.11.

Tänään on ollut tosi sateinen päivä, ei oo tehny mieli pistää nenää ees ulos asti.
 Mietin tässä eilen että taijetaan olla hiukan jäljessä talvesta. Mie kuulinkin et tuleva talvi olis suhteellisen lämmin. Mie oon kyllä sitämieltä, että talvella pitää olla kunnon pakkaset ja paljon lunta. Valitettavasti moni on juuri toista mieltä, asiakkailta olen kysellyt talvimieltymyksiä. Monet tykkää lauhkeista talvista. Mie oon hiukan taikauskonen, ja luulen että nämä manaukset on saattaneet johtaa juuri tähän lauhaan talvee.
Mie olen kattonut jouluelokuvia tässä muutama päivä, mie ja sisko kysytään vuorotellen milloka se joulu tuleepi ?
Mie ihan ootan että saan nähdä Tonttu Toljanterin joulukalenterissa, hää on miun salainen rakkaudenkohde heti Kaapon (meijän kissa) jälkeen. Joulukuuta odotellessa, käyn katselemassa vanhoja Joulukalenteri ohjelmia Yle areenasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti